Hlavní digitální oblasti ke zvážení

Hlavní oblasti ke zvážení (sekce se připravuje)

Tato sekce vznikla jako úvod do nejdůležitějších digitálních oblastí, které by měl mít každý marketér velmi dobře zvládnuté (při exportním digitálním marketingu zvlášť). Rozebírá jak zásadní digitální kanály (search, social, video), tak způsoby cílení, využívání dat, přístup k obsahovým strategiím, online kreativám a digitálnímu PR a více.

 

Pokračovat na Hlavní digitální trendy

Autor textu
Jan Poštulka

Export Manager Googlu pro Českou republiku a Slovensko. Vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, kde se zabýval sociálními důsledky informačních technologií. V digitálním marketingu se pohybuje 15 let. Působil jako Head Digital Strategist skupiny Omnicom Media Group, kde zároveň po 10 let vedl oddělení výkonnostního marketingu. Jeho posláním v Googlu je šířit osvětu o digitálním marketingu mezi exportéry a strategicky je v této oblasti vést při jejich expanzi do světa. 

Copyright © 2016 by Export Guru. All rights reserved. Created by noBrother.